Rijtest: BMW M4 Cabrio (2015)

Christian Schilder

Parttime petrolhead met fascinatie voor auto's, snelheid en sensatie.

You may also like...

3 Responses

  1. Rhyan schreef:

    Super review! Ook echt een tekst geschreven uit oogpunt van een echte liefhebber. Om even in te gaan op de auto… De M4 cabrio scoort erg hoog (-9). Is de coupe dan een 9? Is dit een van de beste auto’s tot nu toe? In principe biedt die ten opzichte van de cabrio voor een echte “driveaholic” alleen maar voordelen. Alhoewel een dakje open op z’n tijd ook fijn is. Daarnaast nog een opmerking. Een kleine aanpassing levert al een 500 paardjes. Ontzettend veel winst… Daar komen de voordelen van het gebruiken van een turbo. Het uiterlijk van de auto doet me goed, prachtig. Een minpunt is de zwaar opvallende oranje knipperlichten in de achterlampen. Zelfs bij de BMW dealer begrijpen ze niet waarom de auto dit heeft. Dit lijkt een beetje op een E46 coupe pre-facelift model. Iets voor de facelift misschien?

  2. Ha Ryan, ik weet niet of de coupé dan direct een 9 is want ik heb die auto nog niet gereden. Voordeel van de coupé is dat deze lichter is, maar de cabrio heeft als extra charme wel dat het dak open kan gaan.

  3. Dan schreef:

    Christian, deze auto is dé ‘top-of-the-list’ voor jou. Na de ‘uitsmijter’ voor 2019 ben ik wat gaan snuffelen en heb jouw suggestie opgevolgd. Ik zet de BMW 6-lijn ‘naast’ de F-Type V6 [ https://www.autoweek.nl/carbase_data.php?id1=78266&id2=91934 ].
    Ga die maar eens rijden, dan heb je de “10” waar je naar zoekt.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten